((( daha once cıktımı mı biliyom aramaya inandım cıkmamıs ben uludag sozlugun yalancısıyım))))
teknolojının gelişmesi ile yeni yeni piyasaya surulmesini bekledigim teknolojık alettir. fakat turklerin uretmesi biraz sakıncalı olacagını dusundugum için su zamana kadar hep saklı tuttum.
turkum insanı genelde bir icat bulacaksa ya sıcarken ya kacarken ya da ayyaşken buldugu için sensorun ne soyleyecegi belli olmayacagı için sakıncalıdır.
araba geri vitese takıldıgı an;
- gel abi gel abi gel abiii
carpmaya yaklasırken ;
- viiişştt (ıslık) agır ol hacııı !!
tam çarptı çarpıcak derken ;
- hoooppss yavaş leenn yarram gel dedik kökledin
çarptıktan sonra;
- dur lan dur amına koydun arabanın in aşşagı in !!