william shakespeare

entry622 galeri ses2
    467.
  1. bu garibim shakespeare'e de önce "aslında kadınmış ama toplumda şiirleri falan tutsun diye erkek adı altında yazıyormuş" dediler, sonra "yok yok erkekmiş sorun yok" dediler, şimdi de "asıl adı şeyh pir hatta müslümanmış" dediler. yazık günah vallahi bırakın adam/kadıncağız (artık her neyse) mezarında güzelce yatsın, ters döndürüyorsunuz durduk yere.

    ayol ünlü olmak da hiç iyi bir şey değil, arkandan demedikleri kalmıyor swh
    1 ...