bazen işkenceye dönüşür. nasıl mı?
öğrenciler gönülsüzce toplanır aylar öncesinden provalara başlanır ki hata olmasın amcalara abilere en iyi gösteri sunulmalıdır. çocuğun gecesi gündüzüne karışır istemez bayramını böyle kutlamayı. dile getirmeye kalksa hemen not tehtidi başlar. yapacak bir şey yok. adı bayramdır kendi değil... güneşin altında saatlerce beklerler ama bayramdır bayram dediğin böyle olmalıdır değil mi? merak ediyorum bayramını doya doya yaşayan kaç çocuk var... çocuk bayramı bu olmamalı...