Su götürmez gerçektir.
Arkadaşlar kendisi de gayet iyi bilir ki, doğrudan şaşmayan entrylerini gördüğüm an beğeni ve favorilere gark ederim... hatta yetmez butona defalarca basarım.
Çünkü adam okumuş, çünkü adam bilgili. Açıkçası uludağ sözlükte gereken değer verilmediğini düşünüyorum. Yazık, harcanıyor.