olum adam halı sahada 9-10 maç yapan polis emeklisi amcalara dönmüş hala turnuva da oynatıyorlar, bir ülkeden top tutacak kiraly ayarında hiç mi kaleci çıkmaz sözünü aklıma getirdi.
not: yıllar önce hertada oynuyordu en son ondan sonra görmedim bugüne kısmetmiş.