tayyip beyi ornek aliyor son zamanlarda. kendisine muhalif herkesi hain, paralelci, ajan ilan ediyor. eger senin kendi parti secmenine ve tabanina birazcik saygin varsa adam gibi yarisa girersin kazanirsan da alninin akiyla koltugunda oturmaya devam edersin. ancak daha once rakiplerini kurultay oncesi partiden ihrac eden hatta siddet yolu ile yildiran bir genel baskandan boyle bir omurgali durus beklemek saflik olur.