çeşitli markaların lisansörlüğünü ve distribütörlüğünü yapan şirket.
konuyu açmamın sebebi converse kullanıcıları ile ilgili. çünkü çoğularının "columbia" olarak bildiği firma yani gözalan group yıllardır yaptığı türkiye converse distribütörlüğünü bıraktı. yani avmlerde, columbia mağazalarında artık converse göremeyeceksiniz. distribütörlüğü kim aldı bilmiyorum. lakin bir süre converse fiyatları tavanlarda gezecek gibi görünüyor. sevenlerine duyurulur.