selda bağcan

entry271 galeri
    138.
  1. Bir karadenizli olarak benim "Giresunun içinde" türküsü favavorimdir.

    Ahmet Kaya'dan "beni bul anne" yi çok güzel söyler.

    Ayrıca uğur mumcu için yazdığı "ugurlar olsun" unutulmazdır.
    4 ...