hayattan bezmiş biri olarak hep düşünürüm ilaçlamı yapsam yoksa atlasammı jiltlemi yapsam yok ya jilet acıtır filan mal ml düşünürüm insanlarda yüzsüzlük denen herşey var seni ciddiye almazlar vs. insanı gururu kırılıyo dünyada zaten ölücez yani nasıl ölceğimi merak ederdim ama bi 15 gün sonra filan kendim yaratacağı kesin ölümümü