ah o kokusu yok mu?
ne zaman paşabahçe'ye yolum düşse beynime kazınmış sanki, fabrika yok ama koku aynen orada beni bekliyor... ciğerlerime yosun kokusu ve anason kokusunu çekip sarhoş olup rahmetli babama selam çakıyorum...
sonra bir küfür savuruyorum bu güzelliği yasaklayana ve zam yapana.