Üstteki entirim kanayan bir yara imiş, yine ben bilgilendirdim dikkat ederseniz.
Pek çok mesaj aldım.
Er kişiler bana hak verdi, biz neler çekiyoruz o don çıkmıyor nereden ulaşacağız olaya kafamız karışıyor, neticede bir saat hazırlanılan ne hayallerle alınan jartiyer hoop üç dakikada sökülüp yere fırlatılıyor. Yazık değil mi? Evet yazıktı.
Kızlardan da mesajlar alıyorum, don üstte iken çirkin olmaz mı diye, kızlar zaten jartiyer ile gelen iç çamaşırlar genelde ya tangadır ya ince ipli dantelli bir şeydir, çorabı tutan askıların üzerine geldiğinde asla kötü bir görüntü olmayacaktır, ay olsa bile çok anlayacak emmioğlu.
jartiyerler çorapları tutmak için üretilmiyor artık, fanteziden öte ne için kullanacağız onun için külotlu çorap icat ettik işte, onu giy, düşmüyor, jartiyer artık sadece fantezi çamaşırıdır.
Bir saat giyindin süslendin. Yapacağın tek şey donu üste giymek, ön sevişme hatta sevişme esnasında bir müddet kostümle takılmak,
O donu çıkaramayınca çok panikliyor herkes biliyor musunuz.
Arzu heves tırmanmışken don çıkmıyor,
çıkmıyor olum,
nasıl çıkarcAm bunu,
yandan dene. Çek yana,
oha hayvan götümün arasına girdi yavaş çek lan,
ya naapıyım ne biçim şey bu,
amk çıkar çıkar amk, ben sütyen kopçasını açamıyorum daha,
Ne demek don çıkmıyor.!!
Hahaha.
Kızlar don üstte lütfen. Bu konuda polemiğe girmeyecek kadar konuya hakimim.