öncelikle "çamura taş atarsan üstüne sıçrar" semihin stratejisi belli kendine düsman belleyip onun üzerinden prim yapacak oy potansiyeline güvenip eleyecek yada safdışı bırakacak ilk zamanlar serkay ile efecana bulaşmıştı ki , adamlar durumu çözdüler elden geldikçe uzak durup prim vermemeye calıştılar , bu sefer semihte zafere sarmaya başladı ve delikanlının hali ortada normal insan formlarına ait davranışı gercekleştirdi , diskalifiye edildi , yalnız serkan ve efecanın dün konseyde timsah gözyaşları döktüğü açıkcana ortada bunun üstünede acunun semihi ünlüler adasına göndermeside tamamen gönüllüler adasında semihe karşı tehdit içermesi değilde,semihin ünlüler adasını survivor un başı gibi tekrar karıştırıp prim yapması,semih belli ki tiyatro mezunu olduğu için belli bir insanları sinir edip tokat manyağı olan mağdurum ben mağdutum gıcık bir role bürünmüş ve bu rolede baya bir kaptırmış kendini son haftalar bu rol prim yapmayacağı belli ki tuğba ile ters düşerlerse o zaman semihi göreceğiz zaferede benzemez adamın aklını alır aklını yani bu saatten sonra gönüllüler kazansa kazansa yemek içme oyunlarını kazanır ve yavaş yavaş biterler artık survivor ünlüler adasında tekrar başlıyor izleyeceğiz ve göreceğiz , bu arada demeden geçemeyeceğim , semihe iyi dayandı gönüllüler adası .