fistingci sahap

entry282 galeri
    91.
  1. Çok yalnız hisseden yazar. Ulan bir kişi bile nezaketen mutlu yıllar yazmaz mı yahu? Beni seven kimse yok mu koca sözlükte?

    Öleyim ben o zaman.
    0 ...