yiğit bulut

entry1998 galeri
    1497.
  1. Açık ara dünyanin en yalaka insanıdır. Kendisi ekonomiden gram anlamaz. Bir iktisatçı olarak her 3 cümlesinin 3 ünde de yanlış bulmam bunun kanıtıdır. Herhangi bir iktisadi teoriyi bilmiyordur kendileri sagdan soldan duyduğu terimleri tamamen alakasız bir yerde cümle içinde kullanır. Ekonomiye dair söyledikleri tam bir hayal ürünüdür.Örneğin; bizim ki enflayonla işsizliğin ters ilişki içinde (anal değil çirkinlesme) olduğunu ve ikisinin ayni politikayla azaltılamayacağını bilmez. David hume u gider ekonomiyle alakasız bi şekilde ilişkilendirir. Gider merkez bankasının işsizligin sebebi olduğunu söyler. Merkez bankasının yuzde yüz para arzını kabul ettiğini ve hatta bankaları hükümete uydukları için tehdit ettiğini falan söyler. Kısacası yigit bulut un Ütopyalar diyarinda yaşaaaaar gider.

    ve bırakın ekonomiyi herhangi birseyden anlamadığını da düşünüyorum ya neyse. Ülkede once iktisatci,bizzat tanıdığım Onlarca profesör docent varken, yine dünyaca unlu ekonomistlerimiz varken bu adam nasıl o koltukta oturuyor?

    iktisat 2. sınıf öğrencilerinin poposuyla güleceği teorileri kim nasıl ciddiye alıyor? Biri de çıkıp ş adaka siktiri nasıl çekemiyor anlamıyorum.

    Neyse bir gün eğer ekonomiyle ilgili gerçekten fikirleri alınması gerekenlerden fikir alınırsa emin olun bu ülke dünyanın en büyük ekonomilerinden biri olur. Enflasyon sadece 3 yılda yüzde 5 e çekilebilir,işsizlik orta vadede yuzde 7lere çekilebilir hele hele genç işsizlik 4 sene de yarı yarıya düşürülebilir. Ithalata bağımlılık ortadan kaldırılarak cari açık kabul edilebilir seviyeye de cekilebilir ama (bu ama büyük bir ama) gerçekten hak edenler hak ettiği koltukta oturabilirse.
    1 ...