kafakoparanus

entry354 galeri ses5
    137.
  1. bence kesinlikle ensar vakfında olanları da lanetliyordur, çok üzerine geliniyor sanki garibimin..
    sahi niye kızdınız bu kadar?
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük