Çok uzun anlatmasi..Mutlu oldugun kadar aci cekiyorsun...Ne kadar mutluysan o insanin yaninda ondan uzakta o kadar aci var senin icin.Sevgi daha huzurlu bişey.Uzun zamandir aşık olmadigim için.Cok hatirlayamiyorum aslinda.Aşk cok guzelde o acisi yokmu o acisi.Insana herseyi yaptirabilir.oyle hatirliyorum.mantikli ask yok ki.zaten olsa o aşk olmaz.Ama aşksız bir hayat tadsiz tuzsuz .Yasanmaya degmez .Degmiyor iste gorduk.O yuzden illede aşk illede aşk..