ex machina

entry67 galeri
    39.
  1. "Nefes almasa da olur." diyerek Abazanlıkta çığır açan bir oğlanla kezban bir robotun anlamsız öyküsüdür.
    Felsefi derinliği falan da yok. Yemeyin kimseyi.
    gülme editi: sığ bakıyormuşum. Feministmiş. Yapay zekaymış.
    2013 yapımı (bkz: her) bundan milyon kez daha iyi bir filmdi.
    Maymun kıçlı bir kezban robot gördünüz diye amma bayıldınız.
    4 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük