berkin elvan

entry2367 galeri ses2
    1641.
  1. bugün ölümünün yıl dönümü olan çocuk.

    evet. devlet tarafından öldürüldü, zamanın başbakanı emri ben verdim dedi. aylarca komada yattı. ne üyesiydi bu çocuk kimin, polise taş attı? pkk'lılar çocukları kullanıp polise molotof attılar hangisini öldürdüler?

    şehitlere üzülmeyip berkin'e üzülün diyip duyar kasan orospu çocukları lafım size; siz gencecik bir askerle küçücük bir çocuğu aynı kefeye koymaktan yoksun bir faşizan köpeklerseniz. donut yediniz zaten iyi de oldu gördüğüm.

    şu sıralar şehitlerimizin ölüm emrini veren de devlettir. bu savaşı bu iç karışıklığı başlatan da devlettir. anlamamakta ısrarcısınız ne yazık ki. ya verdiğiniz oylarla götünüz rahat cebiniz dolu, 5 vakit namaz kılıp karşılığını alıyorsunuz. ya da at gözlüğünüz var ve göremiyorsunuz (şayet ben ikinci şıktan olmanızı tercih ederim)

    keşke ortada bir taş atma eylemi olsaydı da evet attı deseydim. ve ayrıca size yumruk atan birisine siz n'aparsınız sayın yazarlar? soluma da vur mu dersiniz. bu ayrı konu vesellam.

    şimdi ekmek almaya giden bir çocuğun geride bıraktığı sadece hüzün. berkin huzur içinde uyu, gezi seninle güzel.
    12 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük