Geçen sene girmiş biri olarak ulu arkadaşlarıma tavsiyem Yapamadığınız soruyu acımadan geçin. Sonradan dönüp bakarsınız. Çözücem diye uğraşırkene bir bakıyorsunuz deli zaman geçmiş. Onun için ilk bakışta çözemediğinizi geçin.
Tanım: ilk 100e girip burs alma hayaliyle gireceğim sınav.