ygs 2016

entry862 galeri
    421.
  1. dünyada örneği olmayan garip sınavdır. medeni ülkelerde yaparsın dosyanı, lise notların, sosyal aktivitelerin ve ödüllerin, referansların gider başvurursun istediğin üniversitelere. tamam orada da var bazı sınavlar ama böyle stresli ortamda yapılan tek bir sınav değil ki, aynı sene içinde istediğin zaman tekrar girip, en iyi aldığın notu koyabiliyorsun dosyana....

    ayrıca neden herkes üniversiteye yükleniyor ki burada, onu da anlamak mümkün değil, bu yüzden çok çok iyi bir öğrenci olmadıkça herkes istemediği bir bölümü okumak zorunda kalıyor ve hayata 1-0 yenik başlıyorsunuz... üniversiteye 4-5 sene harcayacağın zaman yerine ilgili olduğun bir alanda ufak bir işletme kursan, kobilere verilen elverişli kredilerden alsan, 5 senede istemediği bir bölümde üniversitede okuyanlardan daha fazla yol almış olursun.
    3 ...