2. Kez gireceğim sinavdır. Ailem bu konuda özellikle üvey babam baskı yapıyor. Kendim çalıştım kendi paramla özel ders aldım. Ama ilkokuldan gelen matematik altyapım çok kötü olduğu için hiçbir halt anlamadım. Şuan kendi kendime birşeyler çözmeye çalışıyorum. Sırf annemi gururlandırmak, üvey babamı utandırmak için. Ama korkuyorum, dejavu yaşamaktan korkuyorum. Bu sene de olmazsa insanların bana aptal gözüyle bakmasından korkuyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım. Allah yar ve yardımcımız olsun.