Geçen yıl bir heyecanla girdiğim sınav çok tutmuş ikincisini çekmişler resmen .
Hatalarımı yazayım da feyz alın
1-turkçeden başlayın sınava hele matematikten asla başlamayın.(tabi şu saatten sonra sıralama değiştirmemek daha iyi)
2-paniklerseniz okuduğunuzu anlamazsınız ve daha çok zamanınız gider (mat problem ve turkçede özellikle)
3-fen beklediğinizden kolay olacak fizikte o denemelerdeki gibi işlemli sorular olmayacak.
4-biyoloji ve geometri büyük suprizli olmuştu benim için direk bilgi sormuşlardı.
5-matematik problemler hepinizi üzecek. Stres yapmayan kazanır.
6-Türkçe de cidden odaklanmalısınız ve bitene kadar sureye bakmayın kalem açmayın (kalem ucu) sadece focus focus focus (odaklan bebeyim)
7- sosyal bilmiyorum mf yim
8-rahatlayın ve zevk almaya bakın çünkü tecavüz kaçınılmaz.
9-ve eğer sınav zor geldiyse emin olun herkese zordur bu yüzden yaptığınız bir net çok değerli .