menemen

entry487 galeri
    317.
  1. Yaz gelse de bahçamızdaki mis gibi sebzelerle yapsak yemeği.
    Kışın dondurucuya attığı domates biberle de yapıyor insan ama yazın yapılanın tadını vermiyor.

    Ayrıca gece gece ne kötüsünüz lan.açız şurada.
    2 ...