aşk bitene kadar 7 milyardan birinin, ne yaparsa yapsın gözünden asla düşemeyecek olmasıdır. boktur yani, yemeyeni de görülmemiştir, ha şimdi ha sonra. bi şekilde karşına çıkıyor.
hele platonikseniz işler bomboktur...
abovv. sen sev, eller yavşasın ona, sen ses edeme, zor işler. ya katil eder insanı ya intihar ettirir.
her türlü, kan çıkar.
onunki değil tabi. onun kılına dokunsalar sizin içiniz yanıyor, iğrenç bişey.
bağımlılık gibi, bitince de bitmiyor. o bulutlardayım durumu gidince götünün üstüne düşüveriyorsun, acıtıyor haliyle. bittikten sonra etkilerinden kurtulması da gerçekten zor. tutulanlara, bu bok çukuruna saplanmış olanlara, özellikle bunu platonik olarak yaşayanlara acil şifalar dilerim.