galatasaray ve trabzonun fenerden aldığı beddua

entry5 galeri
    1.
  1. düştükleri durumdan anlaşılan bedduadır.

    Çünkü bu 2 takım 2010-11 sezonunda fenerbahçe nin hiç şike yapmadan aldığı haklı şampiyonluğu karalamış ve fethullah gülen mahkemeleriyle birleşip her türlü iftirayı atmış, uefa yı bile yanıltmıştır.

    olmayan bir şikeyi var gibi gösterip feto mahkemelerinden de güç alıp türlü pisliklerle fenerbahçenin 2 defa gitmesi gereken şampiyonlar ligine haksızca gitmişler ve Fenerbahçenin hak ettiği parayı allahtan korkmadan, kuldan utanmadan yemişlerdir.

    ve işte bugün bu 2 takım sürünmektedir çünkü 25 milyon fenerbahçelinin ah'ını almış ve acısını çekmektedir.

    daha da beter olacaksınız inanın. Fenerbahçeden zorla çalıp yediğiniz haklar sizden bin beter şekilde çıkacak. Bugünler iyi günleriniz.

    çok güvendiğiniz fethullah gülen mahkemeleri kalmadı ve adil yargılamada fenerbahçenin suçsuzluğu anlaşıldı, fenerbahçe aklandı. iftiralarınız ile bizden çaldığınız haklarımız kör yanlarınızdan çıkacak. Bunlar iyi günleriniz.
    14 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük