ışid davasında başkan ile sanık arasındaki diyalog

entry2 galeri
    1.
  1. bugün görülen ışid davasının ikinci duruşmasında, sanıklardan biri ile mahkeme başkanı arasında geçen diyalog hayli ilginç ve okunmaya değer. adam anne ve babasını dahi müşrik olarak görüyormuş!

    http://www.peshaber.com/i...nda-ilginc-diyalog/93520/
    0 ...