Gönüllüler takımında ciddi anlamda survivor'ın önceki bölümlerini iyi takip eden bir kişi olduğuna inanmıyorum, aslında çok sıkı takip etmesinede gerek yok survivor allstar ı izlemiş olsa yeter. Bu yarışmada en önemli konu strateji, hakan hatipoğlu sadece strateji ile finalleri zorladı.
Burada strateji basit karşında tam 1 yıl boyunca televizyondan yayınlanan yarışma programında yarışmış bir adam var, hiç sevmeyeni olsa belli bir kitlesi var zaten, biraz stratej yapsan adamın üzerine oynamazsın, git yapış demiyoruz, ibrahim burada iyi bir strateji izliyor gibi ancak oda maalesef kalabalığa fazla yanaşıyor. sonuç olarak hiç kimse semihi yazmaya cesaret edemeyecek, yazdıkları günde en güçlüden ilk firelerini verecekler 8 kişi denilen grup aylar sonra 2 - 3 kişi kalır, survivorun her sezonunda olan bir olay varsa o da gruplardan ilk kopmaları kadınların yaşatmasıdır, gizem gruptan koptu semihe yanaştı, semih ilk oylamadan sonra işin rengini değiştirir.