demin bir kedi gordum. buyuk ihtimalle bir sey yolda carpmis yuzunu kesmis kan damlaya damlaya kaldirima cikip son nefesini vermis. insanlik(varsa) olmedi ya gittim belediyeye soyledim alsinlar diye. ama gorseniz yoldan gecenlerin umrunda degil. cesetin ne oldugu fark ediyor bunlara gore. sonra insan hakkindan, irkciliktan, insanlari kucumsemenin ne kadar kotu olduguna dair ahlak dersi veriyorlar.
ve sonra bana soruyorlar neden hayvanlari daha cok seviyorsun diye. susuyorum