adam bursa ulu camiinin içinden fotoğraf paylaştı.be Müslüman namaz kılıyorsan insanları niye aşağılıyorsun.müslümana insan aşağılamak yakışırmı.beni kandırıyorsa günahı boynuna ama benim namaz kılanlara boynum kıldan incedir.bu onun hakkında yazdığım son enntrydir.dahada eleştirmem.bana yakışmaz.