Bu seneki oyuncular tam bir fiyasko. Hiç doğru dürüst adam yok Semih haricinde. Nihal desen ayrı bir gıcık Avatar desen ayrı bir gıcık. Aslında Yılmaz Morgül'de fena birisi sayılmaz. Iyi niyetli birisi gibi. Ama o kırmızı bandana kırmızı şort falan ne öyle.
Kısaca bu seneki survivorda izlemeye değecek hiçbir şey yok.