sıkıcı gelmeye başlayan yarışma. bir kere Yılmaz morgül ve Tuğba özay çifti karikatür tiplemeleri gibi duruyor. survivor ruhu sıfır. semih ameli"yat" yapmaktan başka bir işe yaramıyor. kızların geneli merve oflaz kıvamında. nagehan ise ayrı bi gıcık, aşırı hırslı olduğu kadar yılmaz morgül yalakası. ve allah aşkına biri şu nihal'i adadan alıp avm'ye atsın. çünkü onun için asıl survivor orada.