öncelikle bunu özelden yazsana delikanlı
demek istiyorum. sonra da eşşek beyinli gs li kişiye feda döneminde bizimle olan münakaşalarını ve açtıkları pankartları hatırlatır sonra da o kalkan sik kendilerine girince fazla bağırmamalarını tavsiye ediyorum. para komidinin 6nda
ehhehe.