80.000 tl lik hastane masrafını cebinden ödemesi takdire şayan bir davranış.
Ama gereksiz.
Senin bir sosyal güvencen var, bunu haketmissin. Böyle şeylere gerek yok.
Ayrıca 80.000 tl lik hastane masrafı nedir?
Komple mi söküp taktılar yeniden?
Bi kalp ameliyatı taş çatlasın 10 kaat. Yani yunu hadi 20 olsun, 80 nedir?