2 gün sonra burdura okula dönüyorum. bi arkadaşım var kız. kardeş gibiyiz.
gitmeden yanına uğradım 2 yıldır görüşemiyorduk. yurt dışında okuyordu. bitmiş okulu. gelince yavru bir kedi görmüş sokakta. tedavisini falan yapıp eve almış.
büyümüş sıpa. neyse kedisine kendi adını koymuş. adı elif. kapılarını çaldım. annesine elif evde mi dedim. bu kedi çıktı geldi. ürkütücü ürkütücü miyavladı falan.
girdim içeri 4 saat oturduk sohbet ettik. normalde kediler sabit duramaz. o 4 saat aramıza oturdu kıpırdamadı bile.
çok garip kafa yapıları var. aynı anneden babadanmışız gibi bir kardeşim olur kendisi ama onda bile kıskandı.
gitti bir de orijinal elife kendisini sevdirdi. benim çenem acıyor. kedi umursamadı bile. ben de seveyim dedim kızgınca meav meav meav diye seri şekilde bağırdı.
o 4 saat bi rahat bırakmadı. çıktım kapı önündeyiz sarılcaz bir daha miyavlamaya başladı.