Atatürk vs demet akalın basligini neden sildiniz diye sordugumda; atatürk ü ancak siyasilerle kiyaslayabikirsiniz mesaji vermiş mod. Ne kadar tarafsiz ve ne kadar adil bir mod. Tam.bir kepazelik. Yazili bir kurala dayandirmadan baslik silik yiyor. Ne hakaret ne küçümseme. Ama iste kemalistlerden cektigimiz bu. Bagnazlik.