amerikan masasıdır ama ben amerikayı suclamıyorum,o kendi cıkarını dusunuyor.
amerikalı once amerikayı dusunur,seni dusunecek hali yok ya.
amerika ya da buyuk devletler her zaman istediklerini ilgilendikleri
ulkelerden sectikleri masalar aracılıgıyla yaptırmıslardır.
isleri bitince de bir kenara atarlar ya da imha ederler.
bu tip insanlar aracılıgıyla ortadogunun kontrolunu ellerinde tutmaya calısıyorlar.
ama artık karsılarında cahil,kuzu gibi insanlar bulamayacaklar.
cunku genclik internet uzerinden de olsa aydınlanmaya basladı.
"kayma" meselesine gelince,biraz sabırlı olun.
bakalım kim kime "kayacak"?