bir çocukluk hastalığıdır. yani çocuk yaşta yaşar ve geçirirsen ilerde, kazandığın bağışıklık seni koruyacaktır. aşık olsan da acı çekmemeyi öğrenmişsindir artık. ancak tüm çocukluk hastalıklarında olduğu gibi ileri yaşta tutulursan sonuçlar daha vahim olmaktadır. acıdır acı.