giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
kırgın çiçekler
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
292
↓
galeri
106.
güzel bir dizi ama durmadan hastane sahneleri koymaları insanı sıktı artık. yeni bölüm fragmanını gördüm bu sefer de kemal ile mesude kaza yapıyor hop gene hastaneden bağırış çağırış. reytingleri iyi diye saçmalamaya başlamasınlar.
right false
23.01.2016 15:37
0
...
şikayet et
#31050649
kaydet