venus bella

entry605 galeri ses1
    381.
  1. herkes evvela ithamlarına dikkat etsin.

    çok yakın bir arkadaşım bordo bereliydi. hatta birkaç yıl evvel doğuda teröristlerle girdiği bir çatışmada da yaralandı. şu an yaptığı meslek gereği bölgede neler olduğunu hepimizden daha iyi biliyor ve bu adam bile ak partiyi desteklediğini söylüyorsa durun bir kendinize sorun. vatan aşkıyla canını vermeye hazır birinin samimiyetini de ak partiyi desteklediği için sorgulayacak mısınız?

    şimdi şehitlerimiz için ne kadar üzülüyorsam o zaman da aynı şekilde üzülüyordum. bu konuda kimse beni itham edemez, ettirmem. o zaman ak partiyi destekleme sebebim bu sorunun başka bir şekilde çözülebiliyor olduğunu düşünmem idi, şimdiyse başka bir yolu olmadığını düşündüğüm için ak parti'yi destekliyorum.

    hilal kaplan'ın ya da nihal bengisu gibi yazarların söyledikleri ne ak parti'yi ne de beni bağlar. ha varsa ortada hukuksal bir suç, bu ülkenin savcıları ne halt yiyor diye eleştirebilirsiniz. ayrıca hala darbe anayasasıyla yönetiliyoruz, ne bekliyorsunuz? lütfen arınç'tan örneklerle de gelmeyin, kendisini günahım kadar sevmem ve çoğu söylemini de desteklemem. saçma sapan zamanlarda saçma sapan açıklamalarda bulunup ortalığı bulandıran birisiydi çünkü. kendisinin faturası geç de olsa kesilebilmiştir zaten.

    şehitleri, barışı ak partiye karşı kullanmayı, chp seçmenine yakıştırır ama bir mhp'liye asla yakıştıramam. o bakımdan da şu ''barış lakırtısı'' söylemlerinize dikkat edin. kimseye de sırf ak partili diye ''teröristlere göz yaşı döküyordunuz'' diye iftira atacak kadar da ileri gitmeyin.

    kaldı ki ak parti'nin her yaptığı yüzde yüz doğru diye bir iddiam olmadı hiç. yanlışları da elbette olmuştur, olacaktır da. önemli olan tüm bunların ne niyetle yapılmış olduğu. zaten buna bakarak oy verir ya da vermezsiniz. ak partiyi destekliyoruz diye erdoğan'ın her dediğine doğru diyecek değiliz heralde. onun da hataları olacak, o da bir insan neticede.

    ne dedim ben niyete bakarım. buna göre de, bu vatanın düşmanı ne benim ne de sizsiniz. mhplilerin de niyetlerinin iyi olduğunu biliyorum. bu yüzden bahçeli'nin gidip yerine adam gibi projeleri olan, koltuk sevdalısı değil vatan sevdalısı biri gelsin istiyorum. o yüzden diyorum size, oy vermeyerek tepkinizi gösterin gitsin şu adam artık diye, ak partiye oy verin demiyorum yani. hayır bunun başka bir yöntemi varsa göndermek için onu yapın. söylediğim şey çok açık aslında ve bana saldırmanızın hiçbir anlamı yok.

    sizin düşmanınız biz değiliz. iki parti de olsun mecliste, daha iyi. bak ne dedim ana muhalefette keşke mhp olsa dedim. hiçbir vizyonu olmayan, pkk'yı hiçbir şekilde eleştirmeyip, devlete katil diyen sözde akademisyenlerin bildirilerini dahi destekleyen, chp nasıl oluyor da bu kadar destekleniyor bunu tartışmamız gerekirken, yok sen neden ak partiye oy verdini tartışıyoruz, yazık gerçekten. mhp'nin başında adam gibi biri olsaydı, bi projeleri olsaydı da onlara oy verseydik. ya da 7 haziranda çıkıp el kol sallayacağına koalisyon yapsaydı bu ülke için.

    olm bende hiperaktivite var uzun süre oturamıyorum pc başında. şu yazıyı bitirene kadar on kere mutfağa gittim geldim. çok uzun şeyler yazdırmayın bana lan böyle. ben ne güzel chplilerle dalgamı geçiyom, eğleniyom. istirham ediyorum.
    12 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük