almancıların akpli olma nedeni

entry39 galeri
    19.
  1. Bende almanciyim ve icten diyorum ki, bizim Oy kullanm hakkimiz olmasin. Burda issizlik parasi, cocuk parasi, baba yardimi, irt zirt yardimi diye her türlü yardimi cukkaliyoruz cebimize ama türkiyeye gelince türk halkinin elinden bu haklari gasp etmis oluyoruz. Yönetilmedigimiz devleti niye secme hakkimiz olsun ki? Sacma.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük