Ben 30 yıllık galatasaraylıyım. Birilerine göre it ve köpeğim.
O yüzden galatasaray'ımın maçına gireceğim diye polisten dayak yedim , ali sami yen'de sabahladım, öğrenci harçlığımı ayırıp maçlara gittim.
36 yaşındayım hala daha galatasaray bir yana futbol bir yanadır.
Kimsenin iyi niyetine birşey dediği yok ama o kadar para alıp o formayı terletemiyorsan gideceksin hocam.
Bu takım daha zor günler de gördü.
Sizin gibilerin değil çıkan kolunu sardırıp maça devam eden bülent korkmazların takımıdır.