Ölen bir "çocuktur."
insanların nasıl bir vicdansız, vefasız, gözü kör olduğuna dair 80 milyon insanı incelemeye hiç gerek yok. Bu başlıktaki yaklaşık 2400 yorumu okuyarak ne biçim insanların içinde yaşadığımızı görebilirsiniz. Bence siz çocuklarınıza hiç bir şeyler öğretmeye çalışmayın ne de olsa onların kendi hür iradeleri var, bütün kararlarını kendileri veriyor çünkü çocuklar herkesten çok çok çok daha özgürler.