william shakespeare

entry622 galeri ses2
    445.
  1. "insanlar yalnızca kendilerinin hissetmediği acıları çekenleri teselli edebilirler." demiş.

    o kadar haklı ki. bir arkadaşım var, acı ile yoğruluyor günleri. aynısını çok yakın zamanda yaşamış bulunduğum için sadece anlıyorum ama teselli edemiyorum. kilitleniyorum. hiçbir şey diyemiyorum ve kendimi çok suçlu hissediyorum. bisküvimin kreması benim.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük