bir vakitler bir görüntü vardı 2000'lerin başında mıydı bilemiyorum fakat yanında çalışan insanlara tabiri caiz ise gerçekten "hayvanlar" gibi davranıyordu.
"getir ulan, yapacaksın, kaç kere dedim"
"ne var kardeşim babam da sinirli adamdı yapısal bu"
gibi laflar ediyordu. şimdi acaba diyorum ki çalışanlarının gazabına mı geldi.
zaten yenilerde kendisi bile söyledi "çalışanlarıma çok kötü davranırdım, allah razı gelmedi" gibilerinden bir söz.
cidden dediği gibi çok kötü davranıyordu. ana avrat küfüre vardırana kadar hemde.