insanı olgunlaştırır bu her zaman iyi bi sonuç çıkarmayabilir özgüveni zedeler. her ne kadar acı çekilse de o insanla beraberlik yaşayıp mutsuz olmaktan daha iyidir sizin kafanızda kurduğunuz gibi kalır her şey mesela ben şuan platonik olarak sevdiğim kişiyle beraber olup kötü şeyler yaşayıp kavga etmektense onu böyle saf duygularla sevmeyi tercih ederim o beni sevmese de.