giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
metin 2
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
619
↓
galeri
323.
Anlamiyorum bir insan bu kadar basit ve banal bir oyunu neden oynar. Eskiden indirmistim 10dk sonra sildim gorsellik yok bisey yok. Oyundan anlayan insan gercektende oynamaz. Bunu begenen tip bir wow oynasa ne dusunur acaba.
Edit. Agaggaga ulan ne ezikler varya ergenler.
miso
21.12.2015 15:28
1
...
şikayet et
#30648122
kaydet