viyana

entry268 galeri
    201.
  1. Avrupalıların italyanlara neden 'fakir' dediklerini anladığım şehirdir. Güvenlik yok denecek kadar az, kontrol yok, özgüven tavan ve buna rağmen her şey bu kadar mı güzel işler bir şehirde. Soğuğunu bile insana alıştırıp kendine aşık eder.
    1 ...