kronik olarak yalakaları tarafından ayda bir öldürülen ve nick altı kasması sağlanan,
donuzladığını iddia ettiği yazarların entrylerini takip eden, akabinde cevap vererek adeta stand up yapan,
sözlükteki yargıları gerçek hayatla kıyaslayanları asosyallikle suçlayan fakat 7 24 sözlükte entry giren ve attığı resimlerle sözlüğü kişisel albümüne çeviren,
kendisinin zorla fark edilmesini sağlayan, facebook kezbanlarından farksız entryleri ile göz kamaştıran gariban user.
şu küçümsediğin sözlük olmasa fotoğrafını atacak platform bulamazsın.
adama nick altından öldü diyenlerin hepsi kankası, yani tek amacı ilgi çekmek. bu sözlük olmasa yaşayamaz, şekil yapıyor kendince.
edit: az önce kendisi hakkında 10 sayfa tanım giren entrysine cevap vermek için girmiştim bu entryi. silmiş entrysini, alkollü galiba bu gece. neyse uza.