o kovulma meselesi 3 değil 5 olacak * birde yanına 50 civarı çaylaklık ekle tam olur.
neyse Sözlüğümüzün yüce trollü oytun bey peki burası ekşi Sözlüğün bekleme salonu değilde ne ?
1000 yazar varsa belli bir kısmı ya orda yazar veya sıra bekliyor.
Bu ayıp mi ? kişiler daha iyi şartlar da ve daha iyi bir Sözlükte yazamaz mı ?