Odam kireç tutmuyor şarkısıyla dinlemiştim ilk, sanırım okanın programıydı bayağı oldu. Daha sonrasında ergenler tarafından patladı. Onun haricinde üniversiteli güruhların dinlediği popüler olmamasına karşın sesi gayet güzeldi. Artık normal bir sanatçı kisvesine grlmiştir. Umarım sagopa gibi bozulmaz.